Selamat Hari Lebaran….

9541-001-11-1076Sebulan sudah kita berpuasa. Begitu pantas sekali masa berlalu, sehinggakan tidak terasa Ramadhan telah meninggalkan kita. Kini Syawal menjelang tiba. Hari yang yang bahagia bagi umat Islam menyambut kejayaan menahan segala lapar dan dahaga.

Di sini aku ingin sekali mengambil kesempatan untuk mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri kepada umat Islam seluruhnya. Semoga segala amalan kita di bulan Ramadhan mendapat keredhaan Allah S.W.T. Apa yang penting sekali kita mendapat pengampunan darinya dan digolongkan kita berserta orang-orang yang mendapat kebaikkan di dunia mahupun di akhirat. Insyallah.

Selamat Hari Raya Aidilfitri dan maaf zahir batin…

Brutal Leo

2 Responses to “Selamat Hari Lebaran….”

  1. Salam Busu…hehehe…terima kasih kerana sudi letakkan link kitaorang kat blog busu nie. Insya-allah, kalau ada rezeki dapatlah kami lagi sekali menjejakkan kaki ke Singapura….Anyway terima kasih bebanyak kepada busu dan mak busu kerana layan kitaorang masa kat singapore itu hari….Nanti busu bagi alamat busu, saya nak poskan cd gambar nie…OK…Cantik seh!!!..hehehehe 🙂

    Like

  2. Brutal Leo Says:

    Alaaa… setakat link je yang dapat Busu contribute untuk tolong kembangkan perniagaan fotographi ni. Tentang layanan tu ..dun mentionlah… cuma Busu terkilan suami Shidah sapa tu..namanya Hosni..ke apa ntah… Dia pulang cepat sangat… takut dia kecik hati kita oarang tak berbual sangat ddengan dia… maklumlah masing masing sibuk…. apatah lagi bila pengantin datang…. Tapi takpelah. Nanti Busu email alamat rumah..

    Like

Leave a comment